Hej!

Hej! Ledsen att jag inte uppdaterar, men det finns inget intressant eller nytt att berätta för er. Jag är fortfarande sjuk i alla fall men börjar förhoppningsvis komma in på bättringsvägen nu! 
 
Jag strök mig från tävlingen i Edsbyn i helgen. Jag mådde inte alls bra och orkade knappt resa mig upp, så då hade jag förmodligen inte orkat med att rida ordentligt heller. Jag vet att jag skrev att jag inte skulle stryka mig, men senare tog vettet över ;) Haha. Aja, jag försöker att skritta Frolle varje dag nu tills jag orkar mer trots att det är jobbigt. Om jag själv inte orkar rida ordentligt på onsdag ska jag nog åka in med Frolle till Lena så får hon rida igenom honom åt mig. 
 
Nu ska jag fortsätta vila och kolla på usla serier som går på tv:n, haha. Så typiskt när man är sjuk! 
 
 Madde och Frolle i lördags när hon red honom åt mig, så snällt av henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|