Homies

Körtelfebern tar kol på mig! Fredrik har varit hos mig under helgen och vi har båda två legat sjuka, haha.. Så typiskt! Men det har varit mysigt ändå ♥ Trotsade sjukan och spenderade lite tid på marknaden, men eftersom jag ska undvika stötar och knuffar osv. hoppade jag karusellåkningen. Jag som älskar att åka karusell! Men det var roligt ändå, tvingade i mig langos. Skapliga smärtor i halsen, men det var det värt. Langos måste vara det bästa som finns! Om ni inte har testat, gör det och prova då Donau - gräddfil, vitlökssmör, rödlök, skinka och ost. Muuuuuums! 
 
Här kommer några bilder från helgen: 
 
 
Mina homies, känner mig som en knarkare. Men om jag kombinerar det mesta av detta har jag inte superont i alla fall ;) 
 
 
Frolle & Frolle ♥ Vad är oddsen att ha en häst och pojkvän som har samma smeknamn??
 
 
Langoooooooos!!
 
 
Stooooor temugg och ännu lite medicin som jag fått av världens finaste Fredrik♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|