Klar!

Skrivit ett grupparbete + powerpoint, en argumentativ uppsats på engelska, en partijämförelse på över 1000 ord, ett häfte med fakta om 21 olika träd, cellhäfte, ekologihäfte, gjort en laboration och skrivit en halv labbrapport.. Ganska bra gjort på 2 skoldagar ändå? Nu har jag inget kvar att göra, eller jag har i alla fall inte fått några fler uppgifter av någon. Så jag blir alltså hemma torsdag och fredag, skönt! 
 
Alltså, angående mina planer.. Jag vet att jag tjatar om det, men igår fick vi "klartecken" och jag tänker berätta om 1 vecka, 2 veckor, det beror på. Åh, jag är så glad! Det är en otrolig utvecklingsmöjlighet för mig och det kommer bli en så rolig resa. Jag längtar så himlans mycket! Men först är det mycket som ska göras, så det kommer bli väldigt fullt upp för mig. 
 
Nu ska jag gå ner på stan och kika om det finns något kul, köpa med mig lite lunch och om lite drygt en timma åker jag hem. I like it! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

snygg header och fin blogg :)

Kika gärna in på min: http://norrtorpryttarna.blogg.se/

<3

Svar: Tack så mycket!
Pernilla Hägglund

2013-09-25 @ 13:02:52
URL: http://norrtorpryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|