Läkaren

Jag har precis kommit hem från läkaren med diagnosen fucking jävla äckel körtelfeber. Jag är så förbannat arg och ledsen just nu. Varför då tänker ni? Jo, för det första så ska jag ta det lugnt i 4 veckor - ingen idrott, inget träna, ingen ordentlig ridning som innehåller nedsuttet, ingen elitlagsomgång i Falun. För det andra så måste jag rida med säkerhetsväst för att undvika att ramla av och stöta i ryggen/magen. För det tredje får jag inte pussas på 2 månader. Som tur är har jag inte den värsta graden, men det är ändå för mycket tycker jag. Ingen skola förrän jag är feberfri+en dag. Jag som var så jävla taggad på att kicka igång hösten med nytt plugg och tävlingar. 
 
Nu ska jag skritta/tömköra Frolle på volt till jag känner att jag orkar mer, då ska jag börja galoppera och trava i lätt sits. Jag och mamma ska åka in till Lena då och då för att hon ska rida igenom honom åt mig. Exet överlämnar jag i princip helt åt världens snällaste vän Erica. Hoppas att jag kryar på mig snabbt, för att ligga hemma i sängen i flera veckor vill jag fan inte göra. Det är det sista jag vill, och så inte jag! Håll alla tummar och tår för mig är ni snälla ♥
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya! <3

Svar: Tack <3
Pernilla Hägglund

2013-09-03 @ 22:19:35
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Erica

Krya på dig! ♥

Svar: Tack! ♥
Pernilla Hägglund

2013-09-04 @ 11:37:55
URL: http://ericaschedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|