Levervärden

Nu har jag fått svaren från blodprovet jag tog i morse! Jag tog det för att kolla levervärdena, och det såg ganska normalt ut. Det betyder att jag alltså får rida, men inte trilla av.. Haha, så säkerhetsvästen får hänga på ett tag till. Det betyder också att jag får tävla nästa helg i Karlstad, tjoho! 
 
Jag kom hem tidigare än jag hade tänkt, för internetet på skolan strejkar och uppgiften vi håller på med kräver internet. Så vår egentligen nästan 3 timmar långa engelska varade i 40 minuter, och jag kom hem halv sex som vanligt! Jag har bara tagit det lugnt, städat rummet lite och ska snart ta in hästarna. Skönt att ha ridningen färdig för idag. 
 
Åååh, förresten, finns det något värre än att vänta på mail?? Det är döjobbigt, eftersom jag är så himla spänd på innehållet, snabba på nu då..
 
 
Alltså, hur mysig är inte denna bilden? True love ♥
 


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

Va kul att du får tävla nästa helg. :)

Svar: Ja verkligen!
Pernilla Hägglund

2013-09-19 @ 21:50:08
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|