Väntar..

Sitter och väntar på att min förra iPhone ska säkerhetskopiera klart, har väntat i en timme nu och en kvar. Sen kan jag aktivera min nya och sedan gå ut till stallet! Jag och Frolle ska ta en barbackatur på hacket idag. Om det fortfarande är ljust när jag rider iväg tänkte jag rida upp i skogen och låta honom sträcka ut på sandstigen där, annars får vi sträcka ut någon annanstans där det inte är lika läskigt haha. En lång fram- och avskrittning är viktigt idag, det känns som att det var länge sen jag bara skrittade ut men i själva verket så gjorde vi det i fredags. Glömsk, haha! 
 
Nu har vi förresten fått offerter på stallinredning från 2 av 3 företag. Det kommer bli standardboxar, annars blev det väldigt mycket dyrare. Dock tänkte vi lägga på dekorationsbågar för att det ska se lite stiligare ut! Jag är superexalterad över att vi ska bygga ett nytt stall, det ska bli sååå skönt! 
 
 
Nuvarande stallet, dock en 2 år gammal bild. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|