Godmorgon!

Godmorgon ♥ Idag är det praktik som gäller. Jag har varit ute i stallet och mockat så det är klart när jag kommer hem ikväll.
 
Mamma kommer in med Frolle till ridskolan vid 13:30 och 14 ska jag träna för Lena. Jag ska rida honom på bett idag. Annars har jag tränat med kandaret men både jag och Lena kände att det kunde vara bra att träna på bett denna gång eftersom det är bett som gäller på tävling. Kandaret har dock gjort underverk med känslan på bett måste jag säga! Det ska bli superroligt att träna i alla fall, som alltid :) 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Så fin han är! :)

Svar: Visst är han! :D
Pernilla Hägglund

2014-04-08 @ 20:23:21
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|