Praktik

Sitter på praktiken nu och har precis ätit upp min middag. Finns inget godare än smörgåstårta! 

Jag och Frolle tränade för Lena tidigare och det gick jättebra. Det kändes att han inte var ordentligt genomriden men han var ändå riktigt fin! Vi trimmade lite programdelar inför söndag vilka kändes bara bra. Nu väntar en vecka med mycket lösgörande arbete! 

Nu ska jag sticka upp till ridskolestallet och hjälpa igång knattarna. Om lite mer än en timme slutar jag och det ska bli så skönt! :) 


Söta Berry som jag ridit idag!


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Vilken söt! :)

Svar: Ja, han är verkligen supersöt.. Och liten! :)
Pernilla Hägglund

2014-04-23 @ 08:57:02
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|