Presentation Sir Leon

Sir Leon (e.Sir Oldenburg u.Antré ue.Angard) är en mörkbrun valack. Han är ett svenskt varmblod född 1/6-11. 
 
Leon kom till mig hösten 2013 och var då 2,5 år gammal och helt oinriden. Jag red in honom själv med Cecilia Sterner som coach och bollplank. Jag har visat honom på treårstest år 2014 och kvalitetsbedömning år 2015.
 
I september 2015 tog jag mitt och Leons pick och pack och flyttade till Stall Reje utanför Knivsta. Vi har i och med flytten och med hjälp guld värd från Helena Reje utvecklats enormt mycket tillsammans och just nu matchar vi honom mot femårsprogrammen. 
 
Leon är en fantastisk individ, ambitiös och positiv. Jag älskar att jobba med honom, och mina framtidsplaner med honom är stora! Jag tror verkligen på den här hästen. 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: linda sundgren

Ser fram emot att följa med sofia och kika på er på treårstestet :-)

Svar: Vad kul med publik som han känner! :)
Pernilla Hägglund

2014-04-10 @ 15:56:44
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Väldigt fin är han! Tror ni kommer gå långt. :)

Svar: Visst är han! Åh, vad glad jag blir :D
Pernilla Hägglund

2014-04-10 @ 18:00:14
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Erika Pettersson

Han är verkligen jättefin. :)

Svar: Åh, tack! Visst är han :D
Pernilla Hägglund

2014-04-11 @ 13:37:55
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|