Stockholm

Jag är så stolt att jag hittade från Centralstationen i Stockholm till bussterminalen på bara FEM minuter. Annars har jag bara gått efter Fredrik som en knähund hahaha! Jag står och väntar på honom nu i alla fall. Här ska jag stanna till på söndag! 

Frolle får två vilodagar lördag och söndag. Jag gick upp kvart i fyra i morse så jag hann rida honom idag i alla fall. Synd dock att ryttaren var dålig och inte kunde rida ordentligt.. Frolle var däremot duktig och försökte göra så bra ifrån sig som möjligt :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|