Veckoplanering

Måndag: Uteritt
 
Tisdag: Lektion för Lena
 
Onsdag: Skritt 
 
Torsdag: Lösgörande på banan
 
Fredag: Lösgörande på banan
 
Lördag: Skritt
 
Söndag: TÄVLING 
 
 
Den här gofisen får en lite lugnare vecka med mycket lösgörande inför tävlingen på söndag. Eftersom han vilat pga hälta i en vecka inte alls längesen vill jag inte kräva för mycket av honom ifall det skulle brista tillbaka. Därför får han mest gå lösgörande och med mycket skritt. Jag vill ha en glad, mjuk och pigg ponny på söndag! Det kommer bli en lång dag för honom. 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Jag ska också tävla på söndag! Vart ska du tävla? :)

Svar: Jaha, vad kul! Jag och Frolle ska åka till Sollentuna och tävla. Vart ska du? :)
Pernilla Hägglund

2014-04-23 @ 08:56:27
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Svar: Okej, lycka till! Jag och Harmonie ska till Tunalid, vi tävlar lättare klasser än vad ni gör. ;)

Svar: Vad kul, lycka till du med! :)
Pernilla Hägglund

2014-04-25 @ 08:03:56
URL: http://tildaomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|