Jag och Buttler i Kilafors

Här kommer ett gäng med bilder från söndagens tävling på Buttler. Visst är det svårt att tro att den här herren faktiskt en gång i tiden sprungit på travbanan? 
 
Groom innan det är dags att hoppa upp och rida fram! :)
 
 
Uppe!
 
 
Skrittar och travar fram i lång och låg form. Det tycker jag är jätteviktigt!
 
 
Benlindor av innan start. Erica groomar!
 
 
Full koll på tiden såklart. Jag har nästan alltid på mig en klocka på tävling, annars skulle jag hela tiden rida förbi mamma eller den som är med och fråga. Då tycker jag det är smidigare att han en på handleden! :)
 
 
Inne på banan och väntar på startsignal.
 
 
Klapp efter ritten. Buttler ser nöjd ut! :)
 
 
Har ni någon favort av bilderna? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|