Lördag

Hej på er allihopa! Kul att ni gillade bilderna på mig och Frolle som jag publicerade igår. Jag älskar dom! Det blev supervackert med kvällssolen i bakgrunden på en del av bilderna. Snart kommer även bilderna på mig och Buttler upp. 
 
Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Jag sov fruktansvärt dåligt inatt.. Fredrik har åkt hem till Stockholm nu så jag har sovit ensam för första gången på väääldigt länge - och det var ingen hit. Det finns inget värre än att ligga vaken om nätterna och vrida och vända på sig, så jag hoppas det går över snart! Efter frukosten idag gick jag direkt och la mig i solen. Där låg jag i 2,5 timme och det var såå skönt. Dock brände jag mig så nu kliar hela kroppen, haha. Sedan fixade jag stallet och joggade Frolle på åkern. Fokuset låg på lösgjordhet och att han skulle lyssna på mig hela tiden. Då och då tappade han koncentrationen men jag försökte vara så snabb som möjligt med att väcka honom. I slutet kändes han riktigt fin! Då avslutade jag, travade och skrittade av lääänge. Frolle fick sin vanliga ompyssling efter passet - massage med arnika, BoT om benen, äpplen och putsning. Sedan fick en mycket nöjd ponnyplutt gå ut i hagen igen! 
 
Just nu väntar jag på att maten i magen ska smälta, för sedan tänkte jag gå ut och springa (som jag inte typ inte gjort på hela sommaren..). Det ska bli skönt! 
 
 
Jag älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|