Tävlingsplanering

Senast jag och Frolle tävlade var sista helgen i juni, alltså nästan två månader sedan! Vi har haft en träningsperiod med andra ord och en paus från tävlandet. Nu närmar sig hösten och även elitserien. Jag hoppas att jag även detta år kommer få representera HRPKs elitlag. Om det blir såsom jag hoppas kommer hösten vara full med tävlingar för mig och Frolle! Såhär kommer våran höst preliminärt se ut: 
 
23 Augusti tävling i Edsbyn LA:P1.
14 September tävling i Segersta Elitomgång 1 LA:P1. 
21 September tävling på Tunalid i Hudik LA:P1. 
27-28 September tävling på HRPK i Hudik eventuellt DM, FEI Inledande och Elitomgång 2 LA:P1. 
12 Oktober tävling i Högbo Elitomgång 3 FEI Inledande och evenutellt någon mer klass. 
 
Ganska intensivt, men upplägget känns bra och det blir inte så långa resor så det kommer nog gå super! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Maja

Så fin bild!

Svar: Tack så mycket!
Pernilla Hägglund

2014-08-20 @ 01:33:50
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|