Uran Buttler

Igår kväll trimmade jag Buttler igen. Det är hårdträning nu inför nästa helgs tävling! Det är bra om han känner igen programmet och vet vad som komma skall, han är ändå en orutinerad tävlinghäst så det är bra om han kan känna sig trygg i ridningen inne på banan. Gårdagens pass på honom var nog det bästa någonsin med mig på ryggen! Han var lugn, avslappnad och lyhörd. Mjuk och positiv! Superroligt var det att rida honom. Här kommer några bilder från passet. Det kommer komma upp flera i ett separat inlägg senare - håll utkik! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|