Veckoplanering

Måndag: Uteritt på Exet. Promenad med Frolle.
 
Tisdag: Uteritt med Frolle, klättring och fokus på lydnad. Tömkörning i hagen med Leon. 
 
Onsdag: Jogg på banan med Frolle, fokus på lösgjordhet och programdelar. Programridning och lösgörande med Buttler. 
 
Torsdag: "Tävlingsridning" med Frolle, fokus på lösgjordhet och rida igenom LA:P1. Tömkörning med Leon i hagen.
 
Fredag: Promenad/skrittur med Frolle. Tävlingstrim med Buttler. 
 
Lördag: Tävling med Frolle i Edsbyn! Ridning på banan med Leon.
 
Söndag: Tävling med Buttler i Kilafors! Frolle joggas i skogen. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Lycka till på tävlingarna!
Jag ska också till både Edsbyn och Kilafors i helgen! :)

Svar: Jaha, vad kul! Då kanske vi ses :D
Pernilla Hägglund

2014-08-18 @ 18:06:35
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|