Ny laddare!

ÄNTLIGEN har jag fått tag på en ny laddare till min dator, så nu funkar min dator igen! Det är på grund av det jag inte uppdaterat särskilt mycket den senaste månaden. Även om jag fick låna Fredriks dator hade jag ju alla bilder på denna. Men nu ska det ordna upp sig hoppas jag! 
 
Jag kom hem ganska sent på söndagskvällen. SIHS var fantastiskt roligt och Friends levererade hästfest för hela slanten! Jag gick både fredag, lördag och söndag. På fredagen bjöd REAL så då gick jag från halv elva till klockan sex. Favoriterna under dagen var Caroline Darcourt & Paridon Magi och Tinne Vilhelmsson Silfvén & Benetton Dream (såklart) i Lövsta Future Challenge som även tog andra- och förstaplatsen och Knock Out-showen! På lördagen kom Erica till Stockholm och gjorde mig sällskap. Vi gick på dressyren på lördag och söndag. Det var superkul och jag vet inte hur många gånger jag fick rysningar och tårar i ögonen på grund av de fina ritterna! Åh, det var så härligt. Dessutom fick jag med mig en del fina saker från mässan! Bilder på det kommer senare. 
 
Nu är jag tillbaka i skolan. Det känns både lite skönt och tråkigt. Skönt att komma tillbaka i de vanliga rutinerna och till mina älskade hästar men sjukt tråkigt att lämna Lövsta och såklart Fredrik. Jag har ju bott hos honom dessa fyra veckor och att gå och lägga sig utan honom nu är verkligen inte roligt.. 
 
Är det något ni undrar om min praktik hos Tinne förresten? Vill ni se fler bilder? Kommentera då inlägget så fixar jag det. :)
 
Saknat den mulen! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|