7 februari

Godmorgon! 
 
Jag sitter på skolan och väntar in första lektionen som börjar om en kvart. Jag är på bra humör idag, det är ju fredag! Dessutom sov jag lite längre än vad jag brukar, gick till sängen klockan 8 igår kväll för jag hade så ont i huvudet. Pratade med Fredrik en stund och sen somnade jag. Det blev alltså ingen tömkörning för Frolle igår på grund av min huvudvärk. Riktigt synd, men jag får tänka att han faktiskt förtjänade en vilodag - även om jag inte riktigt gillar när han står en dag. 
 
Ikväll ska jag rida i alla fall. Det är inte en lika lång dag idag så då tror jag mitt huvud klarar sig! Jag och Frolle ska trimma på banan med mycket lösgörande och i mitten på passet tänkte jag vässa upp det lite och fortsätta med övningarna från i tisdags när vi tränade för Lena. Jag ser verkligen fram emot det! 
 
 
Världens finaste grabb! 


Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

såå fin blogg du har!

-Lust med ett bloglovin byte? Kram

Svar: Tack! :) Jag använder inte bloglovin för min egen skull utan det är för att mina läsare ska kunna hålla bättre koll på inlägg som de missat. Du får gärna följa mig men jag följer inte tillbaka :)
Pernilla Hägglund

2014-02-07 @ 08:58:11
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|