Film: Leon

Här kommer filmen från när Leon gick första ridpasset efter sin vila på 1 månad.
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin Ottenbäck

Han verkar jättetrevlig!
Varför vilade han i en månad förresten? :)

Svar: Det är han också, så himla rolig att hålla på med! Man gör så med 2-3 åringar när man ridit in dom, då får dom vila i ungefär en månad och smälta det dom lärt sig samt växa. Om ungefär en månad ska han ha en viloperiod igen :)
Pernilla Hägglund

2014-02-20 @ 20:14:53
URL: http://tildaomalin.blogg.se/
Postat av: Linda Sundgren

Vad fin han är, vad du är duktig känns som att sofia verkligen hittade rätt person att sälja honom till =)

Svar: Åh, tack, vad glad jag blir! Vad kul att du tycker så :D
Pernilla Hägglund

2014-02-22 @ 12:56:37
Postat av: levinolivia.blogg.se

Vilken fin ponny/häst, ser riktigt bra ut!
Fortsätt kämpa på :)

Svar: Han är en häst :) Tack så jättemycket!
Pernilla Hägglund

2014-02-22 @ 13:31:07
URL: http://levinolivia.blogg.se/
Postat av: Jennie L

Gud så duktiga ni är! :D

Svar: Tack Jennie! :D
Pernilla Hägglund

2014-02-23 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|