Godmorgon!

Tisdag idag.. En av mina favoriter! Jag är på praktiken 11-18 och jag känner på mig att det kommer bli lite stressigt på förmiddagen. Madde kommer in med Frolle strax före 13 så då måste jag försöka vara klar med nästan allt, för sen ska jag träna med honom till ungefär 14:30 och då är det en timme kvar tills jag har lunch. Om jag ska rida så många hästar som jag brukar kan det bli lite svårt. Annars får jag ta lite tid från lunchen helt enkelt! 
 
Nu måste jag åka iväg, lovar att det kommer upp inlägg här under dagen! :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|