Fredag!

Åh, äntligen helg! Första skoldagen sen jullovet som jag kände mig lite motiverad åtminstone och har gjort klart två uppgifter. Ett brev till Don Cheadle efter att vi kollat på Darfur Now och en diskussion om hur miljö och fred hänger ihop. De vart väldigt flummiga och jag är inte särskilt nöjd. Känner att jag är inne i värsta dippen vad gäller skolan, ingenting går bra och jag är så omotiverad. Jag vill bara sova och rida, sen är mitt liv fullbordat. Typ. Om det vore så lätt? Gud, vad negativ jag är. Skärpning Pernilla! 

Jag får se fram emot det positiva som händer istället för att fokusera på det tråkiga. Det ska bli jättemysigt att sticks ut till stallet och köra ett lägg joggingpass med Frolleman i skogen ikväll. Fredrik kommer till mig ikväll också så det ser jag verkligen fram emot! Som jag saknat honom! 

Igår dissikerade vi en bläckfisk på biologin så nu ska ni få njuta av våran fina Filip.. Visst är han snygg? Fina organ också, eller hur? ;) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|