God morgon!

God morgon ♥ 
 
Idag är det tisdag och sista jullovsdagen för mig. Så himla avis på er som börjar på torsdag och har ännu en dag till godo! Men men, det är lika bra att få sista terminen i tvåan gjord. Sen är det bara trean kvar och efter det får jag göra exakt som jag vill. Längtar! 
 
Jag gick upp vid sju i morse för att tömköra Frolle. Han fick jogga på volten med överångar och tempoväxlingar. Efter lite galopp i båda varven blev han riktigt fin i traven. Spänstig, mjuk och elastisk!
Lille Leon får vila idag, smälta ridningen lite och pusta ut en dag. Jag hinner inte med honom idag då jag strax ska åka in till ridskolan för ridledarkursen jag går. Klockan 11 ska vi ha teori och 13 ska vi rida. Det ska bli intressant och roligt! 
 
Jag håller på att ladda upp en film på mig och Leon från i söndags nu, men det ska ta hela 300 minuter att ladda upp så ni får vänta några timmar till. Förhoppningsvis kommer den upp ikväll i alla fall, håll ut! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Erika Pettersson

fint han passa i rosa. :)

Svar: Ja, visst gjorde han! :)
Pernilla Hägglund

2014-01-07 @ 12:14:05
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|