Hej

Äntligen lite tid för datorn!
 
Jag övningskörde till Gävle i morse med pappa. Halv nio hade jag utvecklingssamtal med min mentor och allting såg bra ut. Hon tyckte att jag kunde lägga manken till mer för att nå de högre betygen som jag har potential till - om jag vill så kan jag. Men det blir ju ofta så, att i de ämnena man inte har stort intresse i lägger man inte ner så mycket tid.
Sen åkte vi vidare till Gävle sjukhus. De ultraljudade först och sen försökte de ta ett prov genom att sticka och "gräva", men det var bökigt så jag ska till Hudiksvalls sjukhus och skära bort en av knölarna för att de ska kunna ta prover på cellerna. Nej men gud vad kul. Jag låg och tröck in naglarna i fingrarna och det bara rann från ögonen, även fast det inte gjorde ont när de petade in den där mininålen. Hur ska jag då klara av att de skär? Det kan ju bli intressant.. 
När jag kom hem gick jag direkt ut till stallet och tömkörde Frolle. Från början var han spänd och gick med näsan bakom lod, så jag ville ha lite mer energi bakifrån. Gjorde lite övergångar skritt-trav--skritt trav-galopp-trav och sen blev det mycket bättre. Han kom ner med nacken och sökte sig framåt med nosen, arbetade med ryggen och fick ett mycket avspändare steg. 
 
Nu ska jag plocka fram Företagande-boken och göra några kapitel i den och jag ska verkligen försöka koncentrera mig, så jag lägger undan bloggen för några timmar och uppdaterar er mer ikväll när jag är klar! 
 
 


Kommentarer
Postat av: fhiejdkl

Varför måste du uppsöka sjukhuset, är du sjuk???

2014-01-30 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|