It's friday!

Äntligen äntligen äntligen fredag ♥ 
 
Jag har precis kommit in från stallet. 20- även idag så det blev inte lika hårt pass som planerat, det blev kort och inte så mycket tekniskt arbete. Det blev mest basics. Jag upplever att Frolle inte riktigt tar ut sin galopp när man rider med ländtäcke/skrittäcke, takten blir dålig och det känns inte alls bra. Dessutom kopplar han bort mig lite granna när jag rider med det. Därför hatar jag när det är så kallt att man måste använda det.. Han kändes bra i alla fall med ett jämnt stöd och bra påskjut i traven. Nu står han nattad med back on track och myser med Exet och Leon! 
 
Nu ska jag lägga upp mål inför 2014s tävlingssäsong och ett upplägg för att nå dem. Är det något ni vill att jag ska dela med mig av sen när jag är klar? :) 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Noomie

Låter riktigt kallt! Jag fryser sönder när det är -5° här, haha. Var boru nånstans där det är så kallt? >.<

Svar: Ojdå, stackare! Jag bor i Hudiksvall, södra Norrland! :)
Pernilla Hägglund

2014-01-25 @ 00:15:03
URL: http://lexx.blogg.se
Postat av: Malin Ottenbäck

Jag vill gärna läsa om era mål inför 2014! :)

Svar: Okej, vad kul! :)
Pernilla Hägglund

2014-01-25 @ 21:55:35
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|