Torsdag

Hej! Jag har precis landat i soffan med en tallrik flingor. Jag har varit iväg på gubbgympa (styrka, intervallträning och innebandyspel) nu på kvällen efter skolan. Vi hade idrott där, dans fusion, men jag tyckte inte alls att det tog något så jag hängde med pappa nu när jag ändå inte skulle rida. Nu är jag helt slut i alla fall, så skönt! 

Imorgon är det fredag! Jag måste åka hem vid tolv från skolan dock för jag har en tid på sjukhuset. Sjukt nervös över det! Hoppas det går bra. 
Jag skriver mer här i morgon, nu ska jag inta sängen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|