Fredag

Heeeeeej ♥ Mina föräldrar har åkt till Falkenberg där min syster, Annika, har flyttat för en kort semester. Så jag är "ensam" hemma till på måndag med Fredrik och min andra syster, Madelene. Så helt ensam blir jag ju inte! Det är skönt, för jag är ganska rädd för att vara ensam hemma.. Hehe. 
 
Som ni sett i tidigare inlägg har jag ridit både Frolle och Exet idag, som på den gamla goda tiden! Jag red ut på båda två. Frolle kändes riktigt fin och jag fick hejda mig för att inte rida med mer tryck och i en högre form. Planen var ju att bara jogga honom, jobba med skänkelvikningar och att ha honom i en lång, låg och rund form. Roligt att han kändes så bra! Exet var också fin. Jag har inte ridit honom på länge nu men känner honom såklart fortfarande utan och innan. Det var hemskt kul att sitta upp på hans rygg igen, faktiskt :) 
 
Resten av dagen har jag jobbat lite. Putsade några beten men sen fick jag sån huvudvärk så då avrundade jag jobbet och åkte hem och la mig i solen istället. Haft en riktigt härlig dag måste jag säga, och än är det inte slut..! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|