Oväder

Jag har precis plockar in mina tre grabbar för inkommande åskväder. Förut har dom fått gå ute även när det åskat. Inget skulle kunna hända mina hästar något ju.. Nej, efter alla historier och händelser jag har hört och läst om nu det senaste så har jag börjat ta in dom så fort mörka moln med buller börjar närma sig. Det vore en mardröm att mista en av mina bästa vänner i ett oväder, tänk bara att hitta någon av dom träffade av blixten och döda i hagen! Usch, vill inte ens tänka tanken.. Hur gör ni? 






Kommentarer
Postat av: Ebba

Vi tog också in :)

Svar: Smart! :)
Pernilla Hägglund

2014-07-19 @ 22:18:35
URL: http://ebbagraversen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|