Planerar om

Jag hann inte aktivera Frolle igår. Jag kände inte att det var så smart att ställa klockan på halv fem när jag kom i säng tolv och dessutom var sjuk. Då behöver kroppen sin sömn... Efter jobbet hann jag inte heller eftersom jag nästan direkt åkte iväg till tåget. Så han fick helt enkelt vila, vilket inte är helt optimalt eftersom jag gärna vill att han ska röra sig varje dag och speciellt efter en hård träning. Men, då får jag ändra lite i planeringen. Idag blir det en skrittur för Frolle, imorgon uteritt och på söndag lösgörande och lika jobb som på träningen i torsdags. Det blir bra tror jag :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|