Svar på kommentar

Såg att denna ramlat ner bland kommentarerna och tänkte att det kanske är fler som undrar, därför svarar jag i ett inlägg! 
 
När jag eller mamma har fotat bilderna (de flesta porträtt-, hag- och tävlingsbilder) använder vi oss av min Nikon D5000 med objektivet AF-S Nikkor 18-105mm. Tillbehör som har, men inte använder så ofta, är stativ, reflexskärm och close up-filter. När det är bilder som Erica fotat, vilket oftast är bilder hemifrån när jag rider, använder hon sin egen utrustning (Nikon kamerahus och Tamron objektiv)! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|