...

HEJ! Jag har precis landat hemma. Leon och Exet sprang som tokar när gammelgubben kom hem igen, snacka om glada. Frolle blev också lycklig, men mest av att få beta gräs igen tror jag. Haha, det matvraket! Resan hem gick bra, dock var det stopp på E4 på grund av flertalet olyckor norr om Gävle så vi fick stå stilla i ca 30 minuter. Det är tur Frolle är lugn som en filbunke i sådana situationer. 
 
Jag ville bara kika in lite snabbt nu och säga hej och så, visa att jag (eller vi) lever. Jag ska sätta mig och skriva lite mer om tävlingshelgen nu och sedan försöka hinna med att skriva lite om Frolles framtid som då är ett önskeinlägg från en av hans tidigare ägare. Hej så länge! :) 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|