Framme i Strängnäs

Vi kom fram till tävlingsplatsen ungefär vid halv sju men fick vänta en stund på uppstallningsansvarig innan vi fick lasta ut, eftersom man måste visa vaccinationen. Sedan gjorde vi i ordning boxen och därefter gick jag och Frolle på en promenad. Han verkade pigg och fräsch, likaså på promenaden vi tog innan vi åkte hemifrån. Det var fruktansvärt mycket mygg dock så nu är Frolle indränkt i flugmedel! Han är nattad och verkar trivas bra i sin box. Jag och mamma bor på Löts camping vid Mälaren i en mysig stuga. Jag har precis duschat och äter kvällsfika nu, men snart ska jag dyka ner under täcket! Jag startar ungefär vid elva imorgon. Håll tummarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|