Sommarlov på riktigt

Ja, nu kan man säga att jag fått sommarlov på riktigt i alla fall. Igår kväll hade vi asvlutningsmiddag på Läkerol Arena med Realgymnasiets tvåor. Vi är ju ihopslagna med före detta John Bauer-eleverna nu efter att dom gick i konkurs för ett år sedan så nu var vi några fler än förra året då det bara fanns naturbruks- och hantverkarprogrammen. Vi fick pastasallad med live-musik i bakgrunden och det hela avslutades med rektorns tal och stipendieutdelning. Ett mer eller mindre mysigt avslut på andra året som gymnasieelev! 
 
 
NB12A ♥
 
 
Linnea, jag och Johanna. Två av mina jordklotsfavoriter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|