Frolle idag

Frolle fick jogga på töm idag. Han såg fin och fräsch ut, mjuk i sidorna och avslappnad! Jag blev riktigt sugen på att rida men det får vänta till i morgon åtminstone. Jag tömkörde honom bara på volt eftersom jag är sjuk och inte ska röra mig så mycket, men jag busade och sprang lite bredvid någon gång också.. Hehe. Det är svårt att låta bli kan jag lova er. 
 
Sen promenerade jag en stund med Leon på banan. Jag hade inget grimskaft och "lekte" lite med honom så därför höll vi till på banan. Han fick göra lite stretchövningar också, men det tyckte han nog var konstigt - men gott med morot såklart :) 
 
 
 
Åh, världens sötaste ponny! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|