Torsdag

I morse vaknade jag upp bredvid världens finaste kille, bättre start kan man inte få! Han sover vidare och jag går upp fem för att åka till skolan. Haha, så orättvist! 

Idag ska jag vara på Furuvik hela dagen. Vi ska sitta några tycken utplacerade vid varsitt djur som vi ska sitta och titta på i 3 timmar. Det låter väll frestande? ;) Haha, nej, men det kommer nog bli intressant och förhoppningsvis kommer vi upptäcka några speciella nischer för just det djuret. 

Ikväll ska Frolle lösgöras ordentligt från topp till tå. Jag joggade honom i skogen igår och då kändes han helt ok! Bättre kan han dock alltid bli, såklart :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|