Enkät

Jag och sex tjejer till har startat ett UF-företag vid namn Lazy Rider UF med idén att minska stressen hos hästfolk genom att erbjuda unika hjälpmedel. Det första hjälpmedlet vi vill ta fram är en nyckelring med en lathund för avstånd mellan hinder som man kan ha med sig på t.ex. tävlingar när man går banan och stegar mellan hindren. Nu är vi intresserade av vad ni tänker kring det här hjälpmedlet, så gå gärna in HÄÄÄÄÄÄÄÄR och svara på några frågor! Vi skulle uppskatta det jättemycket. 
 
Tack på förhand! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|