Godmorgon

Godmorgon! Jag är hemma från skolan idag. Leon ska åka in till ridskolan och för att få hjälp i ridhuset måste vi vara där innan lektionerna börjar - vilket jag inte skulle kunna om jag hade varit i skolan. Så därför var jag tvungen att missa dagens lektion i entreprenörskap, men som tur är jobbar vi allihopa tillsammans så jag vet att det blir något gjort även fast jag inte är där. 
 
Mer som ska göras idag är att rida ut på Frolle, trimma lösgörande på Nicoles Deira, städa mitt rum och förhoppningsvis åka in till Friskis på spinning. En dag helt i min smak (förutom städningen..)! Men innan jag kan dra igång så ska jag äta frukost. Vi hörs senare! :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|