Back on track

Det känns verkligen som att jag och Frolle är back om track nu! Vi har suttit fast i sommar och liksom inte kommit någonstans. Men nu känns det som sagt som att vi har hittat tillbaka. 

Förra veckan red jag lektion för Lena W två gånger. Två väldigt givande lektioner. Jag brukar inte rida för henne annars men nu kommer jag börja rida för henne mer! Jag tror det är jättebra att rida för två olika tränare, Lena E och Lena W. Dom har olika övningar och olika tips och det tror jag är bra för att jag och Frolle ska kunna utvecklas mer. Det känns som att det är ett bra upplägg och jag hoppas det kommer kunna visas i resultaten så småningom! 

Den senaste veckan har Frolle varit otroligt fin att rida, varje dag och varje pass. Det var längesen det gick såhär bra för oss! Nu får vi bara hoppas att vi kan behålla detta. :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|