Godmorgon!

Godmorgon alla ni! Lördag och sovmorgon, underbart. Jag kom hem ganska sent igår kväll efter att jag och två kompisar haft en riktigt mysig kväll med massor av tjejsnack, fruktsallad och chips med dipp. En kväll helt i min smak! Det är konstigt att vi inte är med varandra oftare eftersom vi bor grannar alla tre, men det blir oftast inte mer än att vi åker till Friskis och jympar tillsammans haha. Det är ändå härligt att ha vänner som man inte är med så ofta, men ändå vet alltid finns där. :) 
 
Igår kväll blev det världens oväder. Det stormade som sjutton och mitt i allt öste regnet ner också. Hästarna gnäggade som tokar så jag tog in dom då - annars hade dom nog blåst bort. Idag är regnet borta men det blåser fortfarande väldigt mycket. Men det gör inte mig något, jag kör på som vanligt! Jag och Frolle ska rida ut och jobba lösgörande längs med vägarna. Han skrittade ju bara igår på tömkörningen så jag kan gott och väl jobba lite mer idag och se till så han är ordentligt lösgjord inför imorgon
 
Leon ska få testa på något nytt idag. Vi ska trava över bommar och eventuellt hoppa över något litet kryss! Det ska bli intressant och spännande, men framför allt roligt. Erica ska vara med och fotografera samt filma någon snutt så det kommer komma upp här senare. Kul va?! 
 
Sedan blir det det vanliga "dagen-före-tävling-fixet". Jag ska putsa allt läder, packa allt som ska med, duscha Frolle, göra fint i transporten och såklart ladda upp. Jag ser verkligen fram emot morgondagen! :) 
 
Displaying image1.jpegDisplaying image2.jpegDisplaying image4.jpeg
 
Några bilder från igår på Jennie och Erica! Förresten - blogg.se appen krånglar för mig och jag kan inte få upp några bilder, så därför är "direktuppdateringen" inte särskilt bra tyvärr. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|