Hej, igen!

Jag har inte uppdaterat någon av mina sociala medier under helgen som jag tillbringat hos Fredrik i Stockholm, och det har varit SÅ skönt! Det känns som att jag blivit pumpad med massor av ny energi. Jag kände mig verkligen peppad på att rida idag igen. Jag tror jag behövde ett litet break från stallet faktiskt. Det har ju inte gått så jättebra för mig och Frolle det senaste så jag behövde liksom komma bort och sakna det lite. Det gick inte superbra på vårat pass idag heller, men jag hade ett helt annat tänk och löste det på ett positivt och roligt sätt istället för att bli irriterad och arg. Jag tror Frolle kände av det för att han kändes inte alls lika tillbaka och motsträvig. Jag hoppas vi kan bygga vidare på det imorgon när vi ska träna för Lena W. Nicole har ju hållt igång honom under dagarna jag var hos Fredrik och det ska hon förstås ha ett stort tack för! Annars hade jag inte kunnat åka. :) 
 
Jag och Fredrik har bara tagit det lugnt hela helgen och myst hemma hos honom. Ätit naturgodis (såklart!) och kollat på film, ätit på världens bästa Ruccola och bara umgåtts. Vi var i ett naturreservat i lördags och promenerade med två av Fredriks kompisar och kikade efter får. Man får gå in i deras hage så det är ju supermysigt - men tyvärr var inte fåren där. Sedan var vi och kollade i lite klädaffärer i Barkarby men vi hittade inget intressant. Billigt och bra! :) 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|