Veckoplanering

Måndag: Lösgörande på åkern med Frolle // Promenad med Leon
 
Tisdag: Lektion för Lena W med Frolle // Rider Leon på ridbanan
 
Onsdag: Lösgörande jogg i skogen med Frolle // Rider Leon på åkern
 
Torsdag: Tömkörning med Frolle på åkern // Leon vilar
 
Fredag: Frolle följer med till skolan och blir tömkörd inför instruktör // Promenad med Leon
 
Lördag: Skrittar eller promenerar Frolle i skogen // Rider Leon på åkern, mamma filmar
 
Söndag: Tävling med Frolle i Hudik - FEI Inledande och LA:P1 // Leon vilar // Rider eventuellt Buttler
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|