Mot Strömsholm

Jag och mamma är på väg till Strömsholm där det är Krafftsamling idag! Dagen börjar med seminarium med Frank Jespers och sedan fortsätter dagen med "balanseras tillväxt" med Eva Johansson och Kristina Ekström, paneldebatt om "framgångsrik sporthästavel" med bland annat Tinne och Jens, clinic med Jens, Tinne och Frank och avslutningsvis är det hingstvisning. Det blir en fullspäckad dag med andra ord men det ska bli sjukt roligt och intressant! 

Jag ska försöka komma ihåg att ta bilder från varje pass så ni får se. Ha en bra dag, det ska jag ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|