Här ekar det tomt..

Hejsan! Ledsen IGEN att det ekat tomt här ett par dagar. Tiden har inte räckt till helt enkelt! 
 
Jag har en otroligt rolig nyhet att berätta om, men det tänkte jag kläcka imorgon först. Men jag har några ridpass att skriva om, fler bilder från kvalitén att visa och en massa mer. Ni får hålla koll helt enkelt medan mitt tangentbord glöder! Jag är ledig idag, klar i stallet och Fredrik är med en kompis. Så jag har hela kvällen för mig själv så då tänkte jag passa på att blogga. :) 
 
Hej så länge, så hörs vi om en stund! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|