Vardagspass

Bloggen har legat nere ett tag nu som ni sett. Jag har haft det ganska stressigt och jobbigt och då lagt allt som har med dator och sociala medier att göra åt sidan helt enkelt. Men nu börjar jag känna mig motiverad igen! Jag börjar med att bjuda på några bilder som Erica klickade på mig och Leon i tisdags. Vår outfit är verkligen on point, eller hur? Haha... Jag var lite stressad för att hinna i tid till Stockholm på eftermiddagen och visste inte att Erica hade tänkt komma ner och ta bilder, men nu får ni även se hur en typisk "vardagsoutfit" kan se ut när jag inte orkar anstränga mig. Leon är fin som vanligt! 
 
 


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina bilder! :)

Svar: Tack!!
Pernilla Hägglund

2015-08-15 @ 22:19:24
URL: http://bengtaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|