Godmorgon!

Jag sitter precis och äter lite frukost. Strax ska jag gå ut till stallet och göra i ordning Leon. Äntligen!! Vi ska skritta lite på ridbanan. Efter det får vi se om jag hinner rida Frolle också eller om jag bara fixar stallet innan jag ska äta riktig frukost. Annars gör jag det efter. 

I eftermiddag ska jag följa med Nicole och Deira på en tävling i Söderhamn! Hon vill ha lite hjälp på framridningen och då är det klart jag ställer upp. Det ska bli roligt att andas tävlingatmosfären igen! 

Jag har haft fullt upp med plugg inför och själva interna hästskötarexamen torsdag och fredag plus en klipptid och jobbintervju samt hästarna såklart så det år därför jag inte hunnit uppdatera. 

Nej nu ska jag äta upp min frukost! Vi hörs senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|