Innan halv elva

Godmorgon! Klockan är halv elva och jag är helt klar i stallet för idag. Det är sällan det händer, haha! Jag steg upp vid sju i morse och traskade direkt ut till stallet och gjorde i ordning Frolle. 

Idag stod det trim på schemat! Han kändes väldigt mjuk och fin men lite väl bekväm av sig så jag fokuserade hela tiden på att aktivera honom. I slutet blev han riktigt härlig att rida och bakbenen var igång! Bra start på dagen. 

Sedan har jag även ätit en rejäl frukost och fixat stallet. Fredrik var så snäll och hjälpte mig lite med stallfixet så det gick ännu snabbare! Världens bästa pojkvän. ❤️ 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska det packas och fixas innan vi styr bilen mot Gävle. Därifrån går bussen till Stockholm och studentkryssningen. Kul! 







Kommentarer
Postat av: Malin

Va fin han är!

Svar: Åå Tack!
Pernilla Hägglund

2015-02-24 @ 17:14:55
URL: http://tildaomalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|