Veckoplanering Frolle/Leon

Som sagt så har Frolle en lite lugnare vecka framför sig nu efter laserbehandlingen. Det tror jag han kommer må gott av eftersom han varit så himla fin att rida nu! Han jobbar på så himla bra och jag får verkligen lägga band på mig själv för att inte rida för länge. Världens bästa Frolle! 
 
Nu till helgen ska jag dessutom börja aktivera Leon igen! Det ska bli fantastiskt roligt och jag tror han är på hugget. Nu ska vi fortsätta med samma arbete som innan hans vila och förbereda oss inför hans tävlingsdebut. Sååååå roligt!! Här kommer veckoplaneringen: 
 
Måndag: Promenad // Promenad
 
Tisdag: Lektion för Lena (jag kommer mest bara jogga och inte ställa höga krav) // Promenad
 
Onsdag: Skritta i skogen // Vila
 
Torsdag: Vila // Vila
 
Fredag: Skritta i skogen // Promenad
 
Lördag: Jogga // Skritt på ridbanan
 
Söndag: Dressyrdomarkurs LA:P1 // Uteritt
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Julia Forsbacka

Mysigt!

Svar: Verkligen!!
Pernilla Hägglund

2015-02-16 @ 15:23:37
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|