Jag lever

Hej! Jag tänkte bara kika in en snabbis och tala om att jag lever, men det gjorde inte blogg.se igår... Jag hade världens motivation till att blogga, skriva om veckans ridpass och bjuda på en massa bilder men så fungerade det inte att skriva inlägg. Åå, så surt! 

Jag är fortfarande hemma från skolan, men jag rider och fixar stallet som vanligt såklart. Jag gör alltid det även om jag är sjuk. Ett undantag var när jag hade körtelfeber förra hösten och fick förbud från läkarna att inte rida. Tömkörde gjorde jag dock ändå, hehe. 

Nu ska jag hjälpa mamma att plocka ber julgranen och sen ska jag och Frolle ut på en mysig ridtur i vinterlandet. Leon vilar idag! Ikväll ska jag försöka hitta samma motivation som jag hade igår. Vi hörs! :)


Jag och Leon på uteritt i söndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|