Surprise!

Det blev ingen kurs för mig ändå. Det var bara påhitt för att Fredrik inte skulle fatta att jag skulle överraska honom, haha! Han blev verkligen förvånad när jag ringde upp och sa åt honom att kolla ut genom fönstret från lägenheten och där ute stod jag och vinkade. Så himla roligt! 
 
Jag åkte ju bil till Högbo där vi hade ridning idag. Efter det åkte jag och en kompis hem till farfar som bor i Gävle för att fika och sedan skjutsade jag hem henne till Tierp. Efter det åkte jag raka vägen till Stockholm och Fredrik! Det gick jättebra att köra, jag höll mig lugn och följde GPS:en så det var inga problem. Det är många som avrått mig från att åka till Stockholm första helgen med körkort, haha.. Nu är jag framme i alla fall och vi har alldeles nyss ätit tacos. 
 
Mamma tyckte inte det var en bra idé att gå upp halv fem i morse och rida när jag skulle köra så mycket bil under dagen, vilket jag nu kan förstå att hon tyckte. Men Frolle vilade inte för det utan Erica var jättesnäll och motionerade honom även idag! Jag känner mig så lat när jag själv inte rider, men ibland måste man ju få ta en helg "off" och få chans att längta hem till hästarna. Det är då man oftast inser hur mycket hästlivet betyder! 
 
Nu ska jag ladda upp en del av bilderna som Erica fotade när jag och Leon var i ridhuset i onsdags. Håll utkik! :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|