Fullt upp

Godmorgon! Jag sitter och äter frukost just nu efter att ha jobbat ett pass. Sedan ska jag direkt gå till stallet och rida och sedan ska jag jobba resten av dagen igen. Mamma är bortrest över helgen så jag jobbar och hjälper till. Igår hann vi dock åka till Gävle en sväng för att hälsa på och fika med farmor på hemmet med alla släktingar på pappas sida och grilla hemma hos farfar. 

Frolle har fått tagit det lite lugnt de senaste dagarna när termometern visat ända upp till 34 grader här hemma. Skritta ut i skogen och korta joggingturer har stått på hans schema helt enkelt. Men idag är det lite svalare så jag tänkte att vi skulle rida ett pass på ridbanan! Jag är sååå sugen på att trimma, önskar jag kunde göra det vaaaarje dag... 

Lite snabb uppdatering bara, men jag har verkligen fullt upp. Jag har inte ens hunnit föra över bilderna från Strängnäs än... Åå, ångest! Håll ut. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|