Stipendiat!

Hela dagen har varit väldigt grå och allmänt trött men efter ett samtal med en tjej från LRF känns det som att jag har en bubbla av sol runt mig! Hon meddelande nämligen att jag är en av tre lyckliga stipendiater som tilldelas LRFs framtidsstipendium på 5000kr. HUR roligt?? Jag blev sååå glad och framför allt stolt! Det känns verkligen otroligt roligt, dock vet jag inte vad jag ska hitta på för pengarna.. Någon som har en idé? 
 
Just nu sitter jag och äter middag, mailar med en sadelutprovare och laddar upp för att gå ut i regnvädret igen. Frolle ska ridas ut idag så jag kan ha hur konstiga kläder på mig som helst så länge jag inte blir blöt. Det är lite annorlunda när det ska trimmas på banan, då vill man gärna ha smidiga och åtsittande kläder och ridstövlar men nu kan jag i alla fall ha regnkläder! Tidigare idag har jag varit ute och stängt hage med mamma och varit in till stan för att köpa elband. Då passade jag även på att köpa ett par ridhandskar från BR, hönät till Exet och en uppsittningspall. 
 
Nej, nu ska jag kila ut till stallet. Hoppas hästarna är på lika bra humör som jag är nu! Vi hörs senare. :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin bild :)

Svar: Tack!
Pernilla Hägglund

2015-07-08 @ 19:12:44
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej! Jag heter Pernilla Hägglund, är född 1996 och bor tillsammans med min pojkvän i Stockholm men kommer egentligen från Hudiksvall. Jag är diplomerad hästskötare och jobbar just nu på Stall Reje i Knivsta där jag också har min egna häst, fyraåriga Sir Leon. Här får ni läsa om mig, min häst och min vardag som hästskötare. Välkommen!
|